Jak możemy pomóc?

lub przejdź do listy najczęściej zadawanych pytań.

FAQ

Stale uzupełniamy listę najczęściej zadawanych nam pytań. Przed wysłaniem wiadomości upewnij się, że na Twoje pytanie nie ma tutaj odpowiedzi.

Messenger

Możesz również napisać do na na Facebooku. Dość często tam zaglądamy i staramy się na bieżąco odpowiadać na wszystkie pytania.

E-mail

Zachęćmy także do kontaktu mailowego, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz uzyskać informacje o produktach.

Najczęściej zadawane pytania

Zanim wyślesz do nas pytanie sprawdź, czy nie znajdziesz na nie odpowiedzi na poniższej liście. Stale ją uzupełniamy, aby przyspieszyć wymianę informacji.

REJESTRACJA

W przypadku gdy zapomnisz swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła?” w zakładce “Moje konto” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłany zostanie automatycznie link do resetowania hasła.

Nie, posiadanie konta na naszej stronie (a więc loginu i hasła) nie jest konieczne do dokonywania zakupów.

Zakupy w naszym sklepie możesz dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji oferowanych dla osób, które posiadają przypisaną do kona historię zakupów.

Możliwość założenia konta w naszym sklepie pojawia się w trakcie składania każdego zamówienia (na jednym z etapów wprowadzania danych do zamówienia).

Możesz zrobić to również w zakładce “Moje konto” wybierając opcję “Zarejestruj się

Tak, masz prawo do wglądu i edycji swoich danych, w tym danym osobowych, adresowych i kontaktowych. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i dokonasz edycji tych danych.

W niektórych przypadkach może być wymagana dodatkowa weryfikacja wprowadzanych zmian (np. w przypadku zmiany adresu e-mail)

Dane możesz również zmienić pisząc do nas na adres: [email protected] lub [email protected]

ZAMÓWIENIA

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia.

Zawsze masz jednak możliwość odstąpienia od umowy – nawet, gdy zamówiony towar jeszcze nie został do Ciebie wysłany.

W tym celu zachęcamy do jak najszybszego kontaktu pod adresem: [email protected]

Wszystkie zamówienia staramy się realizować tak szybko, jak to jest możliwe. Co do zasady zamówienie wysyłamy w przeciągu 1 do 3 dni roboczych.

W wyjątkowych sytuacjach (jak np. chwilowa niedostępność towaru, nieodebranie paczki przez kuriera, przepełnione paczkomaty) czas realizacji może się nieco wydłużyć.

Od chwili wysyłki – w zależności od wyboru przez Ciebie metody dostawy – paczka powinna trafić do Ciebie w ciągu kilku dni roboczych. Niezwykle rzadko zdarza się, że możesz oczekiwać na paczkę dłużej, niż 14 dni od chwili złożenia zamówienia.

Co do zasady niestety nie. Zamówienia staramy się realizować na bieżąco. Zmiana w zamówieniu najczęściej może powodować zmianę kwoty do zapłaty lub ilości magazynowe, które są aktualizowane automatycznie przez system obsługujący nasz sklep internetowy.

Zachęcamy jednak zawsze do kontaktu z nami pod adresem [email protected], gdzie postaramy się Ci pomóc.

Niestety nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę. W przypadku chęci domówienia towarów do złożonego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny.

Tak, zamówienia można odebrać m.in. w siedzibie Grupy Stonewall lub barze Lokum Stonewall. Wystarczy, że w opcjach dostawy wybierzesz jedno z wyżej wskazanych miejsc.

!Uwaga! W okresie pandemii, z uwagi na wprowadzone obostrzenia, czasowo wyłączyliśmy opcję odbioru osobistego zamówień. Wszystkie zamówienia realizowane są wyłącznie z wykorzystaniem opcji ich wysyłki pod wskazany w zamówieniu adres.

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla osób, które mają zarejestrowane konto w naszym sklepie internetowym. Ponadto, wszyscy, którzy dokonali zakupów za pośrednictwem naszego sklepu otrzymują e-maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, zamówienie zrealizowane.

Status zamówienia możesz również sprawdzić pod tym linkiem na naszej stronie internetowej w zakładce “Śledzenie zamówienia

WYSYŁKA I DOSTAWA

W naszym sklepie internetowym towar wysyłamy przy wykorzystaniu paczkomatów InPost, kuriera InPost, Poczty Polskiej.

Niestety, na ten moment nie udostępniamy takiej opcji, ale już nad nią pracujemy. W chwili obecnej wysyłamy przesyłki różnymi firmami kurierskimi w zależności od m.in. wskazywanego przez nich możliwego czasu jak najszybszej dostawy zamówień.

Opłata za wysyłkę naliczana jest na podstawie m.in. wielkości zamówionych produktów, ich wagi oraz ceny końcowej zamówienia. Co do zasady koszt przesyłki nie powinien przekroczyć 25 zł.

Tak, realizujemy wysyłkę za granicę.

PŁATNOŚCI

Obecnie oferujemy dwie podstawowe wersje zapłaty za zamówienie. Jedna z nich to przelew na rachunek bankowy stowarzyszenia. Druga opcja, to tzw. “Przelewy24”, przy pomocy której możesz zapłacić za zamówienie m.in. przy pomocy kodu BLIK, kartą Visa lub MasterCard oraz przelewem on-line.

Zachęcamy do skorzystania z opcji “Przelewy24”, gdyż wtedy Twoja wpłata zostanie zaksięgowana od razu na rachunku bankowym – co zdecydowanie przyspiesza proces wysyłki zamówienia.

Jeśli została przez Ciebie wybrana metoda płatności “przelew bankowy” wykonaj go na rachunek bankowy o numerze:

39 1020 4027 0000 1802 1629 6209

Pamiętaj, aby w tytule przelewu podać numer zamówienia, który dostępny jest w zakładce “Moje konto” oraz w e-mailu, który został do Ciebie wysłany po złożeniu zamówienia.

Właścicielem rachunku jest:

Stowarzyszenie Grupa Stonewall
ul. Zamkowa 7a/8
61-768 Poznań

Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

Płatności on-line można dokonać w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 2 dni roboczych, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

Możesz również złożyć nowe zamówienie i ponowić próbę płatności.

Na opłacenie zamówienia oczekujemy 3 dni robocze. Po tym czasie Twoje zamówienie zostanie anulowane.

WYMIANA I ZWROTY

Tak, w ciągu 14 dni od dostawy zamówienia, masz prawo je zwrócić bez podawania przyczyny. Ważne jest przy tym, aby zakup ten był dokonany na osobę fizyczną (tzw. konsument/konsumentka).

Zwrot pieniędzy następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu.

Pieniądze zawsze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew. W przypadku płatności online (BLIK, karta płatnicza, przelew online) system księguje pieniądze na rachunku bankowym, z którego płatność była pobrana

Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

Niestety nie ma możliwości typowej wymiany. Można oczywiście dokonać zwrotu i jednocześnie na inny towar złożyć nowe zamówienie.

Zwrotu rzeczy można dokonać, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki przez Sklep. Pieniądze podlegają zwrotowi na konto, z którego dokonywana była płatność.

REKLAMACJE

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Osoba kupująca może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy osobie kupującej.

W celu złożenia reklamacji osoba kupująca proszona jest o odesłanie rzeczy na adres Sklepu, tj. Stowarzyszenie Grupa Stonewall, ul. Zamkowa 7a/8, 61-768 Poznań. Do odsyłanego lub dostarczonego do sklepu stacjonarnego towaru zostaniesz proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego, faktury VAT bądź innego dokumentu potwierdzającego zakup w naszym sklepie.

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do osobie kupującej wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sklep może przesłać na adres poczty elektronicznej osoby kupującej podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

Z uwagi na sytuację pandemiczną, obecnie istnieje możliwość dostarczenia reklamowanego produktu wyłącznie w drodze korespondencji.

Sprzedawca odpowiada względem osoby kupującej, jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.), a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Osoba kupująca może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy osobie kupującej.

Dodaj do koszyka